notext notext

כתיבת קורות חיים מזכירה

מזכירהכתיבת קורות חיים למזכירה היא לא משימה פשוטה. הדרישות ממזכירות בימינו הן מורכבות ומאתגרות הרבה יותר מרק מענה לטלפונים. המזכירה המודרנית היא מנהלת אדמיניסטרטיבית של המשרד לכל דבר ועניין. תחומי אחריותה משיקים לכל מחלקות החברה ולרוב המזכירה עובדת באופן ישיר ואישי מול הגורמים הבכירים ביותר בארגון (עד לרמת מנכ"ל). מדובר במשרה הדורשת מולטי-טאסקינג ברמה גבוהה וכן הגדלת ראש, אחריות, סדר, ארגון ושירותיות. כל אלה צריכים לעמוד לנגד עינייך בבואך לכתוב קורות חיים.

בכל כתיבת קורות חיים למזכירה רצוי להציג ניסיון עשיר בתחום ולפרט עליו. ספרי מה נדרש ממך בתפקידייך הקודמים וצייני אם עסקת בהנהלת חשבונות, גבייה, בניית מצגות ודו"חות אקסל. במידה שעבדת עם בכירים או במשרד מוכר ונחשב – הדגישי זאת. הדבר יכול להועיל ולתת לך יתרון על פני מועמדים אחרים בעיני המעסיק.

על מבנה קורות חיים לכלול סעיף השכלה בו מומלץ לציין הכשרה בקורסי יישומי מחשב, הנהלת חשבונות וכדומה. תחת רובריקת שונות הקפידי לכתוב על שפות אותן את דוברת ותוכנות בהן את שולטת (בדגש על אופיס, GMAIL, חשבשבת, כלי הנהלת חשבונות, פאוור פוינט וכו'). הנה דוגמא לקורות חיים למזכירה שיוכלו לעזור לך.